Söndagstristess

Hej!

Då är söndagen snart över... skönt!! Hatar söndagar. Måndagar med för den delen... Det spelar ingen roll om man är ledig dagen efter eller inte, det är något med söndagar som jag inte kan sätta fingret på... ^^
Idag har jag inte gjort så mycket... Min klänning till bröllopet är färdigsydd nu iaf! Sedan har jag varit ute och stavgått (japp, stavgår fortfarande varje dag, men skippar promenaden på morgonen - det hände en gång och ösregnade under hela promenaden. Besides, det behöver ju inte gå till överdrift... ^^). Jag har träffat Liza också! :D Det var längesedan nu, hon jobbar ju hela tiden typ. Det var kul att träffas igen iaf! Fy vad tråkigt det är att vara den enda som inte jobbar... Det är jättetråkigt att sitta hemma själv hela tiden, jag mår inte alls bra av det! :P Men men... Hoppas något händer snart som lyser upp tillvaron lite! ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0