Ny design+nytt, hälsosammare liv (?)


Har precis fårr klart för mig hur man ändrar på designen... Det syns nog att jag är i nybörjarstadiet fortfarande! ^^ Anyway, kommer nog att tröttna på allt rosa snart skulle jag tro. :P

Eftersom ja inte rör på mig längre har jag nu bestämt mig för att gå ut och gå varje morgon innan frukosten, och sedan ut och stavgå varje kväll. Ska nog köpa vikter också som jag kan ha på armarna när jag går... Dessutom har jag alltid velat dricka frukostdrinkar om mornarna (ni vet, en mix av frukter och allt vad det nu är, ska vara väldigt nyttigt) så jag ska be mamma köpa en stavmixer åt mig, haha!

Jösses, vad nyttig jag låter. ^^ Det kommer nog inte att hålla i sig länge, var så säkra! Eller jo, det ska det bannemej. Jag ska skriva om varenda onyttig sak jag stoppar i mig här i bloggen. Och jag ska skriva så fort jag hoppar över en träning. Haha! Deal? ;)

Fasen då, jag som hade sett fram emot en Magnumglass till Project Runway...





Kommentarer
Postat av: Natta

hehe jag vill själv ha den röda :D så otroligt somrig klänning.

2007-07-04 @ 22:03:44
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: josieeme

ja lät myttigt:)lycka till:)

2007-07-05 @ 15:33:18
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0