Helgen

God morgon! Eller... God förmiddag.


Jag får börja med det jag hittade i Göteborg i fredags.

* Rengörande gel och ansiktsvatten till ansiktet på Yves Rocher, 50%! ^^
* Silverörhängen på Kicks, hängande med små kronor och en pärla inuti kronan, och ett guldhalsband med en pärla.
* Skor från Peperoni, ett par ballerina i randigt tyg (jeans och vitt) och ett mörkrött band som löper längs kanten och blir en rosett framtill.
* En topp från Tessie i mörkblått och ballongmodell med en rosett framtill. Man kan ha den både som klänning och topp! :D
* Två sjalar, en röd med vita prickar och en vit med svart kant och hjärtan.

Det var nog allt tror jag. ^^ Lånar bilder från Mikkaela från dagen! :D
Gud vad mycket fint det fanns på Zara förresten! Synd bara att allt är såååå dyrt. :( TopShop hade också rätt mycket fint i butiken för ovanlighetens skull, men det var dyrt där med tyvärr.


Och så gårdagen.... :P Liseberg alltså. Vi var där i 13 timmar, så jag är rätt trött idag! :P Men det var väldigt kul och det var mestadels glada miner för ovanlighetens skull! ^^ Gud vad alla tittade när vi hade på oss de gula tröjorna, haha! :P Det var rätt kul. Och nej, jag åkte INTE den nya attraktionen! :P För det första hade de bara öppet 12 åkplatser av 32 möjliga, och då undrar man ju vad fasen det är för fel på dom isf?! :P Och sedan såg den jäkligt läskig ut. Värre än Spin Rock, och jag klarar bara av SpinRock om jag blundar (upptäckte jag igår). ;)
Åh, vi hade ju 5-kamp också! De tre äldsta i ett lag och sedan vi "små" i ett annat.... ^^ Tyvärr vann vuxenlaget men ensam är stark, säger jag bara! För vem vann inte alltihop individuellt om inte Julia? ;D Haha. De andra sinkade mig verkligen. ;P
Balder var lika skön som vanligt, förstås! Sedan var Radiobilarna en favorit igår. ^^ Vi var ju sju stycken så man hittade alltid nån man kände att köra på! :P

Hittade en liten rolig funktion på H&Ms hemsida idag förresten! Man kan skapa sig en egen modell och försöka få den att likna sig själv och sedan sätta på kläder på den. Fanns inte så många kläder att välja på, men... Den här modellen är redo för stranden iaf. ^^


      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0