Förberedelser och kusiner

Hej!

Har inte skrivit på flera dagar nu, men har inte kunnat! Har knappt haft möjlighet till att sätta mig framför datan på flera dagar nu faktiskt... Men det kanske har varit bra för mig? ^^

(Om ni inte vill läsa mitt klagande som följer är det bara att hoppa över nästa stycke) ;)

Anledningen till detta är att de senaste dagarna (sedan i lördags) har Åsa och Patrik varit här för att fixa med det sista till bröllopet. De ockuperade hela datarummet för att fixa program och kyrkoblad. Jag och mamma har suttit och bundit ihop först 60 stycken kyrkblad, två olika snören på varje, och sedan 50 stycken program där papper skulle vikas och sedan skulle proceduren med snörena gå igenom igen... Jösses säger jag bara. Men nu är vi färdiga! Och jag ska inte klaga, det är ju första gågnen jag gör det här och det har varit rätt kul emellanåt... ;D Bara 6 bröllop kvar nu! I alla fall inom familjen. Om nu alla ska ha program och grejer.

Så! Har inte tittat på kläder och sådant på länge heller. Känner mig efter. :P

Halva släkten från Tyskland kom i måndags förresten. Den galna delen... Min mosters (som kommer på fredag från Tyskland med sin man) barn och hans familj. Han är nog den sjukaste personen jag känner... Han snackar inte bara om saker, han gör det också. ;) Inte har han ändrat sig på äldre dar heller. Han har i alla fall två jääääättesöta ungar, den ena 5 år och den andra 16 månader. Så fort den lilla hör musik börjar han dansa och stampa takten, det är så sött! Han har bättre taktkänsla än de flesta... ^^

Det känns lite stressigt inför bröllopet nu, som går av stapeln på lördag. Jag har liksom glömt bort mig själv i allt... (för ovanlighetens skull ;) ). Jag har ingen aning om hur jag ska sminka mig eller vilken frisyr jag ska ha, jag har ingen väska - eller också blir det ett par nya skor, men kasnke inte så smart? - och jag vet inte vad jag ska ha för smycken. Keine ahnung. (Mohaha, måste öva min tyska nu vettni, udnrar om jag stavade rätt).

Men men, sånt löser sig! Inte hela världen. Nu ska jag ut på äventyr (ut med hundarna med andra ord). Sen ska jag titta på So you think you can dance. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0