Måndag

Hej!

Skoldagen har inte varit speciellt spännande men det är den väl aldrig? Vi hade salsa på gympan i och för sig och det var ju kul! :D Gillar dans ^^
Har också varit hos frissan, skulle ju som sagt bleka slingor för att få det att gå mot det blondare hållet igen. Det blev faktiskt bätte än vad jag trodde! Trodde att jag skulle bli helt gul/orange/röd i håret men det blev inte så farligt. Min frisör sa att det var bäst att inte bleka det igen förrän i februari...*gulp*. Trodde inte att det skulle ta SÅ lång tid att färga tillbaka! Men men, allt för att håret ska må bra...  Växer väl ut tids nog i alla fall.  Trist med utväxten bara!

Fick också reda på idag att vår filosofilärare inte kommer tillbaka den här veckan heller, och inte har rektorn fixat vikarie heller. :( Nu måset vi ha filosofi ännu längre in på vårterminen... det som var tänkt att vi skulle slippa de lektionerna nästan helt i vår. Nu får vi ju typ lika många ämnen ändå i vår. :(



Kommentarer
Postat av: Paulina

Håret blev verkligen kanon tycker jag!
Jag vet jag stör mig så på att vi inte vet ett skit om filosofin?!?! hade ju planerat att man kunde göra annat under våren, typ projektarbete men nej då ska vi ha filosofi, bajs!
Aja, inte många dagar kvar nu till vi blir stora hihi!

2007-12-06 @ 22:05:56
URL: http://paolina.blogg.se
Postat av: Sanja

GRATTIIS JULIIIIAAAAAA!!!!:D ses ikväll!;)

2007-12-08 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0