Trist

Åh! Jag har tråkigt. Jag undrar hur lång tid man spenderar i livet på det. Att ha tråkigt, alltså. En jävulskt massa dagar, skulle jag tro!
Inte vet jag vad jag ska skriva för projektarbete heller, för att gå in på något helt annat. Stress! Vad fan ska man skriva 50 sidor om? Måste ju vara något intressant som man gillar, som man kan skriva mycket om. Så... vad gillar jag?

..........


Haha! Det där gick ju bra! ;) Nej men... Jag gillar att shoppa och kläder och mode, men vad fan skriver man om då? :P Modets historia? Designers genom tiderna? Vette fan. Det känns som att man måste ha ett djupare ämne... Tips, tack?


Kommentarer
Postat av: Ernst

Skriv om nakenbadare, nudister.

2007-08-25 @ 16:53:46
Postat av: Liza

Hahahaha! ;D

2007-08-25 @ 17:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0