Sugen på frisyrombyte

Gokväll!

Nu när det lider mot höst är jag verkligen, verkligen sugen på att byta frisyr. Det blir jag varje vår/sommar/höst/vinter. Brukar vilja ändra tillbaka lika snabbt igen, men det tycker jag inte har med saken att göra. ;)

Jag hatar verkligen mitt hår; det går inte att göra något alls med det! Nu hänger det en bit nedanför axlarna, alldeles slappt och livlöst och det ligger platt mot huvudet. Grejen är bara att kortklippt hår inte riktigt passar min ansiktsform. Och när jag har långt hår blir det, som sagt, väldigt tråkigt. Ni hör mina stora problem! :P Ändå är jag lite sugen på att klippa det kortare... Eller slinga det? Brunt? Någon slags blond färg? Jag har ingen aning. :( Jag tycker att Nicole Richie's frisyr på det här kortet är väldigt fint... Men det är väääldigt kort. (Om man går från min längd till den). Dock passar den på tunnhåriga (som jag). Men Nicole har ett mycket mer avlångt ansikte än vad jag har. :P




Äsch. Hade jag bara haft lite volym i håret mitt så hade allt varit så mycket enklare. ^^

Kommentarer
Postat av: Ernst

Klipp inte bort ditt fina hår Julia.

2007-08-29 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0