Körkortet väntar runt hörnet (nästan) ;)

Jag har helt glömt bort att berätta om dagens stora händelse förresten!
 Jag har nämligen skrivit in mig på bilskola idag. ^^ Börjar köra nästa måndag... Spännande! :P
Är nervös, även fast jag har kört rätt mycket innan....
Men det blir nog heelt annorlunda när jag ska köra där. Åh vad jag längtar! :D
Tänk sen när (om!? ;P) man får körkort!!! Kommer bli grymt glad! :D
Ni får väl se på måndag hur det kommer gå för mig... haha! ^^

Nu ska jag gå och lägga mig. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Ernst

När du har ditt körkort ska vi fira ännu mer.

2007-08-29 @ 19:57:37
Postat av: Anonym

wieee vad kul:D.
vem ska du köra med?

2007-09-02 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0